lördag 14 februari 2009

alla hjärtans dag <3

hellu sötuusar!



nu är jag hemma från smedjebacken, vi hade sjukt kul ;>
var nog längesedan jag hade så kul med någon xD.
Vi sov ju ah, i omgångar, sen skulle vi se "som man bäddar"
för vi tänkte att vi skulle ha någon på medan vi somna,
men ah, det blev repeat hela tiden, så vi såg den runt
hum, 5 lr 6 gånger? sen när vi äntligen lyckats sommna
kommer slut texterna, och någon jävla låt börjar att spela,
så båda vaknar å försöker stänga av, men det gick ju
inte så där toppen bra. sen lyckas jag soman igen, och hon med.
sen när klockan var typ sex lr sju (?) , så var hon hungrig och skulle ner
och äta, men jag orkade inte följa med, så hon gick ner och
åt själv, sen när hon är tillbaka har jag somnat, så då ville
inte hon väcka mig, så jag fortsatte att sova ><. sen hade vi massa roligt, haha =,) sen gick bussen hem 14.45. (jag hatar jävla sepe bussar, som går sällan!!!).
men om det gått en senare hade jag iallfall tagit den.
Sen när jag satt på bussen, kom jag på att jag glömde
min mobil laddare där, (SUUUUUUUUUUUUUCK) :( !!!!
så nu är jag utan laddare, och jag kan inte ladda via
USB utag med min usb sladd, för då dör internet. -.-''.
Just nu så sitter jag och lyssnar på, samy - diamanter,
en helt sjukt, underbart bra låt, som alla samy låtar (; .




sitter även och läser lite om jimmy fallet. Det är hemskt
hur en människa kan begå ett sånt brott som att
ta någon annans liv, det är nog fan det värsta
man kan göra. jag förstår inte ens att man har
make, att begå ett sånt brott!!!!!!
men om man gör så, måste man ha
något jävla fel, för det är inte normalt. blir så sur,
dagens samhälle är helt fucked up!
tycker synd om hans föräldrar, och alla
som verkligen kände honom. Skulle bara vilja
skriva vilken jävla idiot han är (41 åringen) som gjorde det,
(om nu 52 åringen talar sanningen.)
hoppas iallfall att dom hittar en kropp snart
så dom förstår att han är borta, och inte kommer
tillbaka. bättre det än att gå ovetandes och hoppas
att han kanske är vid liv, dom måste ju ha en chans
att bearbeta allting. aja...
tänker på er. <3





ska nog snart ta och göra te, och sätta på någon bra film!
(sen försöka ladda mobilen utan laddare oO, har ett extra batteri tror jag.)
och vad ska ni hitta på idag då? är ju trotts allt
alla hjärtans dag ;>,




puss på alla sötusar <3























jag å agnes, minbästavän!<3

















chokladpudding och strössel jag fotat :>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar