onsdag 18 februari 2009

håkanhellström<3

hellu sötisar!


idag sket jag i skolan eftersom vi skulle ha
frilufsdag, och att jag ska gå 2 mil eller mer?
i typ -3242354325 grader i snö kan dom glömma.
Så iallfall har jag varit hemma å kollat på när skanska
kom och satt upp våra dörrar och en spalje, vilket vi
trodde skulle gå snabbt! dom kom 07.15 och slutade hålla på
efter en 15.00 .__. '' sen var jag och hälsade på benjamin!
dom kom ju hem från tenneriffa idag. när vi kom tid var
han ledsen å tjurig nästan hela tiden, sen när vi skulle gå
var han överlycklig, tjöt och vinkade, skrattade för full hals!
han är så jävla go! Efter vi kom hem så gick vi till willys.
där köpte jag almbumet; "Det är så jag säger det - håkan hellström."
så jag har något att ha på heeeeeeela natten!



puss! <3
























sen måste jag ju välkommna denna sötsak
som nu kommit hemefter en tuff inspelning av nya robbinson!
så välkommen anna! ; www.annalundh.se

8 kommentarer:

  1. Självklart får du vara med i coolbettans fan- club!
    Jag blir jätteglad och jag hälsar dig Välkommen!

    SvaraRadera
  2. Nu är du välkomnad på min sida!

    SvaraRadera
  3. Känner du henne?

    Cool va att få ett eget inlägg?

    SvaraRadera
  4. svar: tack så jättemkt :) fin blogg.

    SvaraRadera
  5. Hur står det till idag?
    Har du varit i skolan?

    SvaraRadera
  6. Ville bara titta in och se hur du mår?

    SvaraRadera
  7. Oooh tack så mycket vännen!! Hoppas ni kommer upp och hälsar på snart igen! Saknar er alla!!
    Puss och kraaaam

    SvaraRadera