söndag 15 februari 2009

tack jenny! <3

hellu sötusar!

dagen började med att jag vaknade, som alla andra dagar
och jag var sur för att jag inte hade någon mobilladdare!
men sen ågde super söta jenny (spirelli.blogg.se) hit
med en jag får låna av henne, så tack så jätte mycket
superuberrarafina jenny för du har räddat mitt liv (a) <3
sen efter det drog jag iväg till dessan, eftersom hon fyllde
hela 18 år! hiih, hon fick pengar och ett halsband utav oss.
sen drog vi därifrån. Sen när jag kom hem städade jag lite
eftersom jag och angelica skulle vara idag, så ja.
hon kom efter fyra, och hon är kvar än, ska väll snart åka.
vi gick på stan en stund, och jag säger ingen kommentar om det.
men iallfall, sen drog vi till willys, sen träffade vi sanna och louise
där och berättade lite saker, så hon var snäll och sa att vi
skulle åka bil hem med henne, för vi fick inte gå hem.
men iallfall så ja..
och imorgon är det studiedag, och jag har låvat
johanna att följa med till skolan för hon var så smart
att valde att göra ett prov då ><.



hur har eran dag varit då? puuuuuss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar